Санчата, як відомо, потрібно готувати ще влітку, щоб потім не робити все похапцем. Однак і поспішати теж не слід: головне — зробити все грамотно, вчасно і якісно. Тоді зимові поїздки будуть безпечними, а машина довше буде залишатися у відмінному стані. Для автомобільних «зимових процедур» є кілька головних рекомендацій.
Коли перевзувати машину?
Багато водіїв не вчаться на своїх помилках і з року в рік повторюють їх. Хтось чекає до найміцніших заморозків і лає страшний ожеледь (добре ще, якщо все обмежиться бурчанням і не призведе до аварії). А хтось пів осені їздить по асфальту на шипованной гумі.
Загальноприйняте правило: міняти літні шини на зимові слід при температурі +5 до +7, яка тримається тиждень. І не варто обманювати себе тим, що це ще дуже тепло: інакше є ризик дочекатися, коли грунт промерзне глибоко і покриється товстою крижаною кіркою. До того ж, якщо ви будете “тягнути до останнього”, доведеться їхати в шиномонтаж по льоду і вистоювати довгі черги.
Однак занадто поспішати теж не варто: шипована гума псується і сильно зношується об асфальт, особливо на поворотах.
Якщо ожеледь все ж застав вашу машину не перевзутою на зиму чекайте відлиги і вирушайте в шиномонтаж, бажано в денний час доби, коли температура вище, ніж вранці або ввечері. До цього часу краще не ризикувати і на час відмовитися від автопоїздок.
Де зробити діагностику двигуна?
Краще всього довірити діагностику фахівцям. Особливо якщо мова йде про таку процедуру, як діагностика пнвт дизельного двигуна — цього в умовах гаража не зробити, необхідно сучасне обладнання.
Для цього можна звернутися в будь-який автосервіс: найближчий до вашого дому або той, чий сайт в інтернеті вам найбільше сподобався. Зазвичай в мережі можна відразу уточнити послуги і ціни на них. Це повинна бути добре обладнана станція технічного обслуговування: можете подзвонити за вказаними телефонами і уточнити, чи вони використовують при діагностиці сканер, стробоскоп, оптичний ендоскоп, газоаналізатори, чи проводять діагностику двигуна.
Нехтувати цією профілактичною процедурою не варто, проводити її потрібно хоча б раз на рік. Це дозволить запобігти неполадкам. Також звернутися до фахівців потрібно негайно, якщо в двигуні з’явилися сторонні шуми, вібрація, якщо збільшилася витрата палива, зменшилася потужність або двигун став погано заводитися.
Навіщо прогрівати машину?
Прийнято вважати, що прогрів двигуна в холодну пору року запобігає його сильному зносі. Це, дійсно, так, однак є ризик перестаратися. Сучасним автомобілям з електронною системою уприскування потрібен мінімальний прогрів — близько 30 секунд. Для карбюраторних машин — 1-2 хвилини.
Якщо двигун перегріти, то паливноповітряна суміш перезбагатиться бензином і почне заливати свічки запалювання. А це, зрозуміло, не піде їм на користь і призведе до необхідності в їх швидкій заміні.
А щоб двигун сильно не промерзав за ніч, автолюбителі вдаються до допомоги спеціальних автоковдр, вони збережуть тепло двигуна довше.
Радимо дбайливо ставитися до свого «залізного коня» і вчасно проходити діагностику, щоб не доводити машину до ремонту.