Бажаєте відчувати себе за кермом свого автомобіля нітрохи не гірше, ніж в кріслі у себе вдома? Це можливо. Щоб так і було вам достатньо лише правильно налаштувати водійське сидіння. Багато водіїв навіть не знають, як зробити це, тому після нетривалої їзди відчувають себе втомленими і нервовими.
За кермом же нервувати не варто, інакше можна потрапити в неприємну аварійну сітуацію. Крім того, якщо ваше сидіння буде налаштоване вірно, ви забезпечите для себе повну готовність до запобігання аварійної ситуації, і зможете знизити до мінімуму напругу в м’язах під час водіння, та й на хребет не буде чинитися сильний вплив.
Як правильно настроюється сидіння
Сидіння необхідно настроювати під особливості свого організму, фігури. Зараз необхідно розглянути ті правила настроювання, які застосовні до середньостатистичної людині. Є цілий перелік правил про те, як правильно сидіти на сидінні, щоб його вірно налаштувати і щоб потім не було важко:
- Відкиньте спинку водійського сидіння, сядьте. Тепер підсуньте сидіння так, щоб ліва нога залишалася злегка зігнутою в коліні при тиску на педаль. Якщо у вас вітчизняний автомобіль, можете втиснути до відказу педаль зчеплення. Далі розберіться зі спинкою сидіння: вона повинна перебувати в такому положенні, при якому ваша поясниця щільно прилягала до неї. Краще за все, щоб і лопатки прилягали щільно до спинки водійського сидіння. Ви зможете помітити самі, що спинка відхиляється назад від сили на 30 градусів (і менше).
- Вашою наступною дією стане робота з ременями безпеки. Їх необхідно добре пристебнути, перевірити на працездатність. Пам’ятайте, що пристібатися необхідно навіть на території міста. Це важливо не тільки для вашого гаманця, але й для безпеки.
- Тепер рульова настройка. Права рука тримається на положенні «Паркінг», а ліва утримує кермо зверху. Якщо у вас механічна коробка передач, права рука включає третю передачу (для вітчизняних авто – п’яту передачу). Саме в цей період ви можете помітити невеликі незручності, що говорить про необхідність скорегувати нахил сидіння. Не варто сильно хапати кермо руками, злегка обхопіть його так, щоб великий палець руки огинав обідок, а хватка була у безіменного пальця і ??мізинця. Зверніть увагу, як в такому положенні співвідносяться положення кисті і ліктя. У них не повинна бути велика різниця по висоті, але якщо вона є, варто скоректувати нахил керма.
- Якщо вашим сидінням передбачений підголовник, і ви в ньому відчуваєте потребу, його так само необхідно налаштовувати. Для початку підійміть підголовник до потилиці і нахиліть до голови якомога ближче. Однак облокочуватися і навіть впиратися головою в підголовник не варто, адже це тільки підстраховка вашої шиї.
Деякі особливості налаштування водійського сидіння
Є люди, яким налаштувати своє водійське сидіння досить складно. Пов’язано це з тим, що людина має не стандартні розміри.
- Так людям з довгими руками буде комфортніше, якщо спинку сидіння відхилити назад, хоча при цьому після довгого водіння буде боліти шия. Якщо руки навпаки досить короткі, спинку сидіння варто встановити вертикально, можливо має місце бути корекція положення важеля КПП. Руки можуть бути просто розслаблені. При цьому варто замінити кермо на більш широке, тоді водіння спроститься.
- Є проблеми налаштування сидіння у водіїв з нестандартними ногами. Якщо ноги довгі, варто встановити спинку у вертикальне положення. Для таких людей важливо надати комфорт не тільки ногам, важливо, щоб і руки були в зручному положенні. Від наступної проблеми найчастіше страждають мініатюрні дівчата. Ця проблема: невеликий розмір ноги. Фахівці радять у такому разі під килимок у сидіння підкласти невисоку підставку, щоб під час водіння п’яти не відривалися від штучної піднесеності.