Головна мета реклами – привернути увагу покупця таким чином, щоб він захотів зробити покупку. Реклама не повинна бути нав’язливою або відразливою, вона повинна викликати позитивний відгук, переконувати покупця придбати товар або послугу. Ось тут-то і криється небезпека: реклама товару і реклама послуги мають свої принципові відмінності, і важливо про це пам’ятати.
Відмінність послуги від товару
Послуга, на відміну від товару, нематеріальна, її не можна помацати, перевірити перед покупкою, подивитися, як вона працює і що робить. Точніше, подивитися на чиємусь прикладі можна, і подумати «О, я теж так хочу!», от тільки не факт, що у даного конкретного покупця саме так і вийде. Тут спливає друга відмінність – кожна послуга дуже индивидуалистична.
Не можна сказати, що послуга підлаштовується під користувача, але кожна людина випробує щось своє через свою особисту призму відчуттів. При цьому на результат і на саме надання послуги може вплинути безліч непередбачуваних факторів, в основі яких знову-таки особистість клієнта, його запити й те, наскільки ці запити конкретні.
Саме тому неможливо вирівняти всі схожі послуги – як би вони не були схожі, вони щоразу різні. Послугу не можна покласти на полицю, не можна зберегти – це дуже швидкоплинна дія, яку можна тільки пережити.
Складаємо рекламний текст
При рекламі послуги потрібно враховувати всі вищенаведені фактори. Важливо знайти підхід до покупця, вказати йому на те, що ця послуга дає. Якщо з послугою пов’язані якісь стереотипи у суспільстві, їх можна розвіяти не потрібно залишати у потенційного покупця безпідставні страхи.
Покупцю важливо знати про якість послуги, про те, що все буде виконано в строк і саме так, як він хоче. Варто згадати про якісне сучасне обладнання, про те, що послуга безпечна і не шкодить здоров’ю. У покупця не має бути сумнівів у тому, що це те, що йому потрібно.
Не зайвим буде згадати і про саму компанію, яка надає послугу. Покупець буде радий дізнатися, що подібна послуга вже надавалася раніше цією компанією з успіхом, йому приємно буде отримати якийсь невеликий бонус у вигляді заохочення. Якщо компанія має нагороди за надання цієї послуги, про це обов’язково варто сказати!
Де краще рекламувати послуги?
Залежить від послуги, можна використовувати як зовнішню рекламу, так і листівки, однак зараз обов’язковий пункт – реклама в Інтернеті. Банери на тематичних форумах, статті в профвиданнях – все це вплине на покупця, але краще мати і сайт.
Якісно зроблений сайт розповість покупцю все, тому не варто шкодувати грошей на замовлення якісного сайту. Так, хороша реклама коштує недешево, але вона окупається витратами покупця на товар або послугу.
Веб-сторінка здатна вмістити всю необхідну інформацію, покупець відразу буде бачити, що він може отримати, а значить, він має можливість переконатися в тому, що йому це потрібно.