Будь-яка компанія не може існувати без певної бази клієнтів. Комусь пошук клієнтів вдається легко, для інших же це справжня таємниця. Давайте ознайомимося з кількома рекомендаціями, які допоможуть залучити нових покупців.
Способи просування бізнесу
На першій стадії обов’язково необхідно розповісти всім про своє існування. Людина ніколи не звернеться за допомогою в компанію, про яку навіть не знає. На щастя, сьогодні для просування бізнесу існує маса способів.
По-перше, використовувати можливості преси та інтернету. Оголошення в газетах, журналах, а також на онлайн-порталах дозволять залучити нових клієнтів. Важливо правильно користуватися цими можливостями. Публікуйте коротку інформацію з викладенням наданих послуг, не давайте неправдивих обіцянок.
По-друге, співпрацюйте з іншими компаніями, які вже досягли успіху у своїй сфері або знаходяться ще на шляху до мети. У цьому вам допоможуть партнерські програми. Багато в чому умови партнерських програм залежать від послуг, які ви надаєте, тому ретельно підбирайте собі співробітників.
Як залучити клієнтів?
Якщо ви вже розповсюдили основну інформацію про компанію, будьте готові зустрічати перших клієнтів і демонструвати їм свої товари або надавати послуги. Привернути увагу людини до товару досить складно, особливо якщо мова йде про інтернет-магазин.
Отже, якщо у вас є можливість особисто спілкуватися зі своїми клієнтами, використовуйте поради психологів, перевірені роками. Для початку, посміхайтеся. Крім того, дайте зрозуміти клієнтові, що ви поважаєте його смаки і не станете сперечатися з ним. Будьте ввічливі і люб’язні.
Якщо ж ви працюєте через інтернет, використовуйте привабливий дизайн сайту, який буде досить яскравим, щоб привернути увагу, але не помітним. У діловій переписці використовуйте правила письмового етикету, не допускайте помилок і перевіряйте перед відправкою лист на наявність помилок.
Рекламні матеріали
Для збільшення бази клієнтів необхідно використовувати і рекламні матеріали. До них відносяться каталоги, брошури, буклети. Таким чином, у людини з’являється можливість за допомогою брошури ознайомитися з компанією та послугами, а в каталозі переглянути пропоновану продукцію. До речі, друк каталогів не вимагає великих витрат, але приносить хороші результати.
Подбайте про те, щоб дизайн ваших рекламних матеріалів приваблював до себе людей, а не відштовхував їх.
Рекомендуємо використовувати комплексний підхід для залучення клієнтів. Це значно збільшить ефективність рекламних заходів.
Отже, ми ознайомилися з основними способами залучення клієнтів. Звичайно ж, не всі вони підходять тим чи іншим компаніям, потрібно не зупинятися і постійно пробувати щось нове.