Питання про те, як завести автомобіль на морозі, мучить кожного власника транспортного засобу. Зимовий пуск двигуна як лотерея: «заведеться чи не заведеться». Особливо це неприємно, коли ви проспали, і у вас мало часу на прогрів автомобіля, а він як на зло ще й не заводиться. Якщо слідувати декільком простим правилам, шанси на вдалий запуск стануть значно вище.
Щоб такої ситуації не сталося, доведеться заздалегідь передбачити її. Перш ніж залишити машину на ночівлю, переконайтеся в тому, що всі прилади і пристрої, які споживають електрику, вимкнені. Інакше акумулятор буде розряджатися всю ніч, і йому не вистачить енергії на пуск наступного ранку навіть у літній час.
Запуститься двигун у мороз чи ні залежить від акумулятора. Всім відомо, що основна проблема автомобіля в холодну пору року – це замерзання і застигання електроліту. З цієї причини залізний кінь і не заводиться. Зимові запуски двигуна для акумулятора особливо складні. Так як масло в двигуні густіє, а ємність акумулятора в мороз падає мінімум на чверть, спроб запустити двигун у автолюбителя не так вже й багато. І використовувати їх слід максимально ефективно.
Для того, щоб акумулятор видав при перших пусках максимальну потужність необхідно розігріти його: увімкніть на 10-20 секунд дальнє світло фар або кілька разів відкрийте і закрийте машину з електрозамком, потім натисніть педаль зчеплення і тільки після «крутіть» стартер.
Якщо автомобіль простояв на морозі цілу ніч, то краще починати його заводити з пари обертів стартера. Це необхідно, щоб масло надійшло в систему. Більшість транспортних засобів у нашій країні мають механічне перемикання передач. Взимку рекомендується заводити авто з вичавленим зчепленням, це полегшує роботу колінчастого вала. Якщо спроба завести машину була невдалою, то дайте стартеру відпочити 10-15 секунд, а потім повторіть дії.
Якщо мотор не завівся з трьох-чотирьох спроб, сил у акумулятора залишиться зовсім небагато, і, поки надія на пуск ще є, краще попросити «прикурити» — запустити двигун свого авто за допомогою акумулятора іншого автомобіля. Спеціальні дроти продають у будь-якому автомагазині і як правило вони є у будь-якого автолюбителя.
Якщо у вас сигналізація з автозапуском, то встановіть таку програму, при якій машина буде заводитися кожні 3 години і грітися по 10-15 хвилин. Це позбавить від маси проблем, але збільшить витрату палива і може спровокувати невдоволення мешканців, під вікнами яких припаркований залізний кінь. Якщо у вас дизельний двигун, то радимо прочитати нашу статтю про те, як його завести.
Проблем із заводом не виникне у того, хто придбав не звичайний, а гелієвий акумулятор. Такий пристрій коштує приблизно в два рази дорожче, але позбавляє від всіх незручностей, тому що має підвищену ємність.
Ще одна порада – слідкуйте за станом акумулятора, адже він є основною причиною того, що транспортний засіб не заводиться в мороз. Намагайтеся тримати пристрій чистим, регулярно перевіряйте заряд і клеми. Якщо вони забруднені, то очистіть їх за допомогою наждачного паперу та спеціальних засобів. Коли автомобіль не заводиться через брак заряду в стартері, то доведеться скористатися послугами автосервісу. Якщо ви будете довго крутити стартер, то він може і зовсім загорітися.
Бажаємо вам швидкого запуску вашого автомобіля і чуйних автолюбителів на дорозі, якщо вас все-таки підвів ваш акумулятор.