Рекламу ми в тій чи іншій формі бачимо кожен день, і тому так важливо добре знати всі її хитрощі, щоб не піддаватися на них і критично осмислювати побачене. Реклама грає важливу роль в нашому житті, і тому так важливо знати про її прийоми все.
Рекламні виверти
Як красиво виглядають в кадрі овочі і фрукти з росою. Ця мальовнича роса часто робиться з гліцерину, який не висихає і чудово виглядає на келихах і апетитній шкірці фруктів і овочів.
Взагалі гліцерин і желатин – головні козирі у зйомці реклами. Гліцерином можна запросто зробити запітнілі пляшки або смажену курку натерти до блиску. Відмінно виглядають в кадрі гліцеринові і желатинові кубики льоду.
Як знімають рекламу їжі?
Реклама пива – одна з найпопулярніших. Пишна піна, бурштиновий потік рідини, який, подібно до водоспаду обрушується в склянку, бризки, в яких відбиваються сонячні промені, – такі кадри можна побачити в кожній такій рекламі. Пиво під час зйомок часто видихається, і тому в нього додають цукор для більшої кількості піни. А якщо треба ще більше піни, то використовують звичайну піну для гоління. Актори, які знімаються в такій рекламі, швидко п’яніють, і тому пиво доводиться замінювати яблучним соком або навіть простою підфарбованою водою, щоб не було так накладно.
Рекламу кави доводиться знімати по 12 годин, тому постійно пити каву в кадрі небезпечно, і актори з видимим задоволенням п’ють кока-колу. Гарний димок потім можна домалювати в комп’ютері. Та й виглядає справжня кава в кадрі зовсім неідеально. На її поверхні утворюються маслянисті плями, які неприємно відсвічують. Саме тому в кадрі ллється підфарбоване рослинне масло, а вершки робляться з емульсійної фарби.
Апетитний жовтенький суп в рекламі підфарбований гуашшю, морозиво, яке фігурує в кадрі, роблять з картопляного пюре (адже воно не має танути кілька годин зйомок), а смачний шоколад – з клею ПВА.
Реклама за участю дітей
Фахівці чудово знають, що найскладніше – це знімати дітей і тварин, адже вони не хочуть робити те, що потрібно постановнику. Дуже часто реклама з дітьми не планується заздалегідь і знімається довільно. Камера просто ловить моменти, коли малюк їсть, грає, спить, а потім кадри монтуються. Іноді реклама просто робиться за допомогою комп’ютерних технологій. Наприклад, ролик з малюком в памперсах, який закидає баскетбольний м’яч у кошик.
Радимо звертати увагу на рекламні прийоми і технології, щоб вміти відділяти реальність від оброблених зображень і відеороликів.