Оголошення контекстної реклами бачив кожен користувач інтернету. Пошукові системи показують їх на сторінці видачі на самому помітному місці. Рекламні оголошення тісно пов’язані по тематиці з введеним запитом. Тобто, комерційна інформація показується тільки тим, хто намагається її знайти.
Контекстна реклама дозволяє швидко збільшити трафік на новий сайт, обійти конкурентів, першим показавши потенційним клієнтам свою пропозицію. Тонка настройка дає можливість дуже точно виявляти цільову аудиторію і показувати оголошення лише їй. Іншими словами, контекстна реклама – це один з інструментів, який може надати реальну допомогу сучасному бізнесу.
Переваги контекстної реклами
Контекстна реклама користується популярністю з кількох причин:
- Оперативність. Бажаний результат, якщо все було зроблено грамотно, проявляється буквально через пару днів. Створивши інтернет-магазин, перших відвідувачів можна привести контекстною рекламою.
- Адевкатна ціна. Вартість такої реклами відносно невелика, якщо порівнювати її з іншими більш дорогими варіантами просування.
- Висока віддача при правильному налаштуванні. Блоки показуються вже зацікавленим особам, а не випадковим користувачам.
- Можливість моніторингу і коригування рекламної кампанії. Для виконання аналізу та оцінки її ефективності є спеціальні лічильники. Є можливість вносити зміни в поточну кампанію.
- Широта охоплення. Пошуковими системами користується абсолютна більшість людей, відповідно, ви зможете показувати рекламу багатомільйонній аудиторії.
Де показується контекстна реклама?
Основною платформою для контекстної реклами є пошукові системи. Крім сторінки видачі, оголошення також можуть розміщуватися і на тематичних майданчиках (наприклад, ok.ru, ВКонтакті).
Тип розміщення
Після вибору пошукової системи потрібно підібрати тип розміщення – місце, де з’явиться ваша реклама. Тут можливі варіанти:
- Спецрозміщення передбачає появу оголошень над органічною видачею. Це саме вдале розміщення, тому що візуально комерційні оголошення дуже схожі на звичайний результат пошуку.
- Гарантовані покази їх шукати треба або праворуч, або під блоком спецрозміщення.
Динамічні покази можна побачити під гарантованими блоками. Такі оголошення можуть змінювати один одного.
Алгоритм запуску контекстної реклами
1. Для роботи з контекстною рекламою потрібно зареєструвати аккаунт на вибраному майданчику. У Google.Adwords і Яндекс.Діректі є детальна інструкція, яка допоможе вам це зробити.
2. Спочатку збираються ключевики, які будуть як у заголовку, так і в основному тексті.
3. Далі вибирається регіон (гео-таргетинг) і час, коли оголошення буде транслюватися.
4. Пишуться мінус-слова, які є зайвими у вашому оголошенні.
5. Далі вибирається тип розташування і ціна за перехід по рекламі.
5. Залишається тільки написати текст оголошення, використовуючи ключевики, і запустити кампанію.
Основні терміни контекстної реклами
1. Під кліком розуміють ситуацію, коли користувач зайшов на сайт, натиснувши на контекстний блок.
2. CPM є фіксованою ставкою за тисячу показів оголошень.
3. CPC являє собою суму за одне натискання на оголошення.
4. CTR допомагає визначити ефективність оголошення. Це відсоткове співвідношення між кліками і показами реклами, тобто клікабельність оголошення.
5. CR — коефіцієнт конверсії-співвідношення числа користувачів, які здійснили цільову дію, до загального числа , що відвідали сайт.
6. Лендінг — побудована за певними правилами веб-сторінка, основним завданням якої є мотивація користувача на конкретну дію (залишити контакти, записатися на тренінг, подзвонити в компанію і т. д.)
7. Таргетинг — вибір потрібної аудиторії для показу конкретної реклами.
8. Під рекламною мережею розуміють певний набір сайтів, керований і підлеглий єдиній адміністрації, що використовується в маркетингових цілях.
9. Семантичним ядром називають набір слів, який може описати призначення інтернет-порталу.
10. Мінус-слова — це ті слова, які мають відношення до оголошення, але не до самої послуги.