Як перебороти стереотипи мислення

перебороти стереотипи мисленняВи ніколи не замислювалися про те, хто ви насправді? Особистість або частину стада? Якщо схиляєтеся до другого варіанта, то вам просто необхідно освоїти дуже прості прийоми мислення та поведінки. Для початку запам’ятайте, що два плюс два далеко не завжди дорівнює чотирьом. Ну, приміром, два леви плюс дві антилопи дорівнюють тим же двом левам плюс парному м’ясу в їхніх шлунках.

Для того щоб досягти багатства, потрібно навчитися жити в бідності. Для того щоб мати прекрасне здоров’я, треба подолати хворобу. Для того щоб навчитися новому, треба почати з абсолютного нуля, при цьому відкинувши всі наявні знання як тимчасово непотрібні.

Давайте пригадаємо деякі найбільш поширені стереотипи звичного світу. Багато їсти перед сном шкідливо. У великих кількостях їсти солодке шкідливо. Лежачи читати шкідливо. Цукор і сіль – біла отрута. Куріння небезпечне для життя. Алкоголь смертельно небезпечний для нашого здоров’я. Наркотики вбивають людей. Міцна кава згубно діє на серце.

Памперси … Знайдеться небагато людей, які виступали б зараз проти корисності цього чудесного винаходу. Це відбувається частково через нав’язливої ??реклами, а частково через те, що вони насправді зручні при щоденному догляді за дитиною. А тепер давайте спробуємо поглянути на ці ж памперси під іншим кутом зору. Чи знають ті мами, чи дитина завжди суха, наскільки затримується у малюка вироблення рефлексу проситися в туалет самостійно? І який відсоток дітей, які страждають нічним енурезом, серед тих, хто користується памперсами в порівнянні з тими, хто їх не застосовує? Природа таки розумніше винахідників гігієнічних засобів, і немовля повинен плакати в мокрих пелюшках. Повинен!

Наша мета прорватися крізь стіну стереотипів мислення. Назвемо повсякденні звичні речі, які увійшли в наше життя і здаються нам життєво необхідними, хоча насправді людина довгий час обходився без них, тож це:

Зубна паста. Безглуздість, покликана маскувати погані зуби. Корисно жувати гілки. Імідж білосніжних зубів – це реакція, яка сталася в результаті природного відбору (людина, що має погані зуби був гірше пристосований в первісному суспільстві). Будь-який лікар пояснить вам, як жорстко пов’язана захворюванням і взаємодіє ланцюжок: зуби, порожнину рота, шлунок, кишечник і т.д.

Жуйка. Винайдена лише для наживи. Збиває харчові рефлекси людини тим, що підсилює виділення слини. Можливо її застосування для медичних цілей, з метою пролонгованого виділення ліків в порожнину рота з її основи.

Жувальна гумка (жуйка) – особливе виріб, що складається з різних ароматичних і смакових добавок та неїстівної еластичною основи. Під час вживання жувальна гумка майже не зменшується в об’ємі, але наповнювачі розчиняються, що робить основу позбавленою смаку і жуйку доводиться викидати. З жуйки можна видувати бульбашки в якості розваги, за що в англомовних країнах їй дали назву Bubble Gum («гума для бульбашок»). Перша жуйка зі смаком лакриці Black Jack з’явилася в 1870 році в Америці завдяки Томасу Адамсу. Його новенька фабрика по виробництву жувальної гумки виробляла близько 100 тисяч штук на рік.

Запах з рота. Люди використовують ментол або інші гидоти, які набагато шкідливіше жуйки, щоб відбити запах. А потрібно всього лише знайти причину і ліквідувати її. Найчастіше причиною є хворий шлунок або хворі зуби.

Косметика. Ритуал або обряд, який виник на тваринному рівні. У природі багато тварин повідомляють оточуючим про настання шлюбного періоду, і це проявляється в посиленні статевих ознак (сильний запах у ссавців, яскраве пір’я у птахів). У цей же період настає і час для агресії – бій за самку. У первісних людей були різноманітні косметичні забарвлення: лідерські, військові, шлюбні і т.д. сьогодні косметика частково підкреслює статеві ознаки: форму і розмір очей, брови, чисту шкіру, «соковиті» губи. Люди, які зловживають косметикою, страждають комплексом неповноцінності і незадоволені своєю зовнішністю.

Годинник. Винаходу не відмовиш в геніальності. Але постійне вживання їх відключає біологічний годинник людини геть.

Напої з смаковими добавками. За рідкісним винятком завдають величезної шкоди. Причина цьому проста: солодкі наповнювачі зі смаком фруктів або ягід швидше викликають спрагу, а не вгамовують її. Величезна кількість глюкози, яке діти поглинають з численними пепсі, колою і т.д., порушує обмін речовин і позбавляє їх здорового апетиту. Набагато корисніше привчити дитину до домашнього квасу. Наприклад, раніше на кожному розі стояли автомати з газованою водою з декількома краплями сиропу – за три копійки можна було без шкоди для організму втамувати спрагу.

Молочні продукти. Повний абсурд, адже молоко самою природою призначено для вирощування й вигодовування дитинчат, а не для повсякденного споживання. Вершки і молоко потрібні лише хворим дорослим.

Дезодорант – прототип духів, але набагато шкідливіше тим, що намагається замістити впевненість людини у собі упевненістю в «жіночному» або «мужньому» запаху. І більше того, препарат на базі аерозолю сприяє порушенню нормальної діяльності епітелію шкіри.

Спочатку для того, щоб зменшити неприємні запахи, використовували парфуми. Потім для маскування небажаних ароматів почали виробляти дезодоранти. Дезодорант – це суміш з ефірних масел, синтетичних ароматизаторів, розчинників і антиперспірантів. Деякі складові найпоширеніших дезодорантів для тіла можуть надавати несприятливий вплив на шкіру людини. До них в першу чергу відносяться: парабени, солі алюмінію і речовини, що виділяють формальдегід.

Автомобіль. На простому прикладі можна довести, що громадський транспорт вигідніше і зручніше. Припустимо, в місті з населенням 400 тисяч чоловік, 100 тисяч має особистий автомобіль. Припустимо, що середня ціна машини 5 тисяч доларів, у результаті вартість всіх автомобілів міста складе 500 мільйонів доларів. Сума цілком достатня для того, щоб налагодити якісну мережу громадського транспорту.

Реклама. Вона часто перемагає над нами і переконує в тому, що рекламована річ нам абсолютно необхідна. Зауважте, не виникає навіть жодного сумніву, чи потрібні нам черговий «Комет» або нова сковорода з «космічним» покриттям. Йде прямий доказ того, що саме цей чайник найкращий. Підкажу одну захист від впливу реклами на вашу психіку – запитайте себе, а ця річ потрібна вам? Чи згодні ви витрачати свій час для її пошуку, економити гроші для покупки? Майже у всіх випадках ви подумаєте, що вона не завадила б, але гострої потреби в покупці немає!

Все вищезазначене – далеко не повний список стереотипів нашої сучасності. Ви можете звинуватити мене в тому, що я перегинаю палицю у своїх міркуваннях про речі, які нас оточують. Це ваше право. Але я не закликаю вас різко змінити свої звички і почати нове життя. Я раджу вам вдумливо прочитати цю статтю і задуматися над своєю незалежністю, чітко визначити найнеобхідніше і стати вільними від малозначними і непотрібного. Ми всі частково зомбі. Через рекламної та ідеологічної обробки, через соціальний убозтва і консерватизму.
Через залежність від … Спробуємо порвати нитки ляльководів.

Залишити відповідь

Ім’я *
Email *