Як працює інтернет-реклама?

zк працює інтернет-реклама?Зайшовши на будь-який сайт , не важливо, що ви шукаєте – інтернет -магазин , новини, музику , софт , – усюди натрапите на рекламу. Реклама закликає вас заробити мільйон за кілька секунд , купити чудотворний чай для схуднення або зареєструватися в піраміді , яка вас має озолотити …

Здавалося б , досвідчена пострадянська людина вже стільки разів потрапляла на цю вудку , що давно ні в що не вірить. Адже скільки разів ми говорили нашим близьким і рідним : «Це обман , не вір ! Це повний лохотрон ! »

На кого ж тоді розрахована реклама ? Невже шахраї , які замовляють рекламу , і самі рекламники настільки наївні , що вірять у таку ж наївність людини ?

Як всім давно відомо , «реклама – двигун прогресу». Реклама існувала давним-давно : це були всілякі бабські плітки , актуальні теми на світських раутах і т.д. Але так було до тих пір , поки гроші не стали головним фетишем в житті людини.

Все побудовано на грошах , в наш час ніхто «за просто так » нічого не робить , кожен шукає вигоду. Якщо раніше люди прагнули до слави , до загального визнання – і то, не заради себе , а на благо Батьківщини , то зараз всі прагнуть розбагатіти , забуваючи істинний зміст цього слова : багатим – багато Бога в людині.

Ми всі намагаємося заробити на своїх талантах – ми малюємо за гроші , ми танцюємо за гроші , ми готуємо за гроші … А що ж робити тим , у кого немає ніяких талантів? Що робити тим , хто тільки сидить осторонь і заздрісно обговорює успіхи й таланти інших ? Саме в той момент , коли ця думка прийшла людству , з’явилася Реклама .

По суті справи , що таке реклама ? Це спосіб донесення інформації широким масам , у кращому її світлі. Розрекламувати можна що завгодно – якщо дуже потрібно , то навіть ваші старі потримані тапочки . Виявляється , у них маса переваг, про які ви і не підозрювали : вони дуже зручні , перевірені часом і мають зовсім мізерну ціну для такого чудового товару!

При створенні реклами робиться акцент на залучення людських органів чуття: очі , вуха , іноді нюх і дотик. Тобто , заходячи на сайт , ви першим ділом , мимоволі, зверните увагу на миготливий банер яскравого кольору. Далі працює звичайна людська цікавість. І ось тоді , коли ви прочитаєте текст реклами , в права царювання вступає Надія , яка , по хорошому рахунку , давно вже повинна була б померти , якщо враховувати умови нашого сьогоднішнього життя і низький рівень моральних цінностей суспільства .

Але вона все ще жевріє десь у глибині душі , і скептицизму і невдалому досвіду ніяк не вдається її перебороти . Віра в непохитну чесність людей , в тому числі і рекламників , неможливо викорінити зі свідомості нашої людини – виховання не те.

І ми в черговий раз , згнітивши серце , посилаємо нещасні 50 центів на номер гаманця , який обіцяє повернути суму , більшу в два рази. І на самій- то справі , ми десь на околиці розуму розуміємо , що вони не повернуться. Але Надія і Азарт , об’єднавши свої зусилля , змушують нас знову і знову йти на поводу і рекламників .

Саме таким чином , бравіруючи на наших же промахах і недоліках , багато хто заробляють немалі гроші . А ми в черговий раз дивуємося : як я міг у це повірити ? !

Залишити відповідь

Ім’я *
Email *