Як відкрити салон краси?

Одна з найвідоміших людей у світі моди неповторна Коко Шанель вважала, що жінка виглядає настільки, наскільки вона заслуговує. Але останні досягнення науки в сфері косметології і загального оздоровлення дозволяють нам стверджувати зворотне.

На сьогоднішній день наука і техніка зайшли настільки далеко, що важко уявити, яких приголомшливих результатів досягне прогрес в найближчі роки.

Наприклад, людство цілком навчилося приховувати вік кожного окремо взятого індивідуума. Звичайно, якщо він сам цього хоче. Тепер не складно зберегти свіжість юності або хоча б здаватися молодим і повним сил, адже існує маса сироваток від старіння шкіри, різні креми і, звичайно ж, пластична хірургія. Тим не менш, самим оптимальним варіантом збереження чарівності молодості є регулярне відвідування салону краси, де уважні спеціалісти допоможуть з вибором процедур і засобами по догляду за шкірою, волоссям, зоною декольте, руками і нігтями.

Інтер'єр салону краси

Для салону краси важливо опрацювати інтер’єр

Чоловіки і жінки, які серйозно займаються своїм здоров’ям і стежать за зовнішнім виглядом, активно використовують новинки косметології. Вони прекрасно себе почувають і виглядають молодше своїх років, завдяки послугам салонів краси, які, поряд з косметичним засобами, застосовують методи ароматерапії, SPA-процедури і мистецтво перукарів.

Оцінивши сьогоднішній ринок послуг, можна з упевненістю сказати, що здоровий спосіб життя і краса стають все більш популярні в нашому суспільстві. Велика кількість нових SPA-салонів, салонів краси та перукарень допомагає підтримувати чудовий зовнішній вигляд і хороший стан здоров’я.

Як відомо, попит породжує пропозиції, тому відкриття салону краси на даний момент — один з найперспективніших видів вкладення капіталу, один з найбільш вигідних напрямків сучасного бізнесу. Не дивно, що з кожним роком салонів різної спрямованості стає все більше: процвітають як елітні і дорогі, так і доступні салони в «спальних» районах.

Салони краси – вибір напрямку

Замислившись про створення свого салону краси, варто насамперед ґрунтовно опрацювати бізнес-план, від ефективності і продуманості якого буде залежати успішність бізнесу і ваш дохід.

Майсетр салону краси

Варто ретельно підбирати персонал – клієнти приходять до свого майстра

Існує безліч класифікацій салонів краси за різними ознаками. Ми висвітлимо основні типи, на базі яких можна зробити життєздатну концепцію, яка увійде у ваш бізнес-план.

  • Салони краси. Основна особливість салонів краси – це наголос виключно на естетичну, а не на медичну складову. Традиційно салон краси включає в себе наступні приміщення: перукарський зал, робоче місце майстра нігтьового сервісу, кабінет манікюру і педикюру. Однак він може включати в себе також і окремі косметичні кабінети для обличчя і тіла, солярій і т. д. Частка салонів краси на сучасному ринку становить близько 80%, що веде до високої конкуренції.
  • Косметичні центри. Цей тип підприємств естетичного профілю вирізняється, навпаки, більш медичним ухилом. Стандартна структура такого підприємства передбачає відділення косметології обличчя, відділення корекції фігури, відділення подології, процедурну, консультаційний кабінет і т. д. На даний момент косметичних центрів не надто багато, але їх кількість поступово зростає, оскільки послуги, які надаються в подібних центрах володіють високою ефективністю і спираються на медичні знання. Однак косметологічне обладнання вимагає істотних вкладень.
  • Комплексні центри. Такі центри об’єднують в собі естетичні та медичні функції. Таким чином, можна істотно розширити таргет-групи салону, зробивши його привабливим як для клієнтів, орієнтованих на медичні процедури, так і для тих, кому просто потрібні послуги перукаря. Крім того, комплексний центр може включати кафе, спортивний клуб і т. д.
  • Монопідприємства. Такі підприємства створюються під певний вид косметичних послуг, наприклад, це може бути перукарня, нігтьовий сервіс, студія засмаги і так далі.

Салон краси як бізнес

Якщо ви все-таки прийняли рішення зануритися в цей вид бізнесу, радимо прислухатися до порад професіоналів і не допускати чужих помилок. Добре, якщо у вас є досвід роботи в салоні краси – ви знаєте зсередини «всю кухню». Варто розробити проект спеціально для вашого бізнесу, який повинен складатися з наступних пунктів:

  • — Проведення підготовчих робіт;
  • — Розробка концепції салону;
  • — Створення ескізів для майбутнього салону;
  • — Дизайн-проект салону;
  • — Опрацювання робочих та реорганізаційних моментів.

А далі потрібно буде все втілити в життя: вибрати обладнання і матеріали, на яких буде працювати салон, визначитися з цільовою аудиторією, провести ремонт приміщення, доповнити його дрібними деталями, підібрати персонал і оформити всю необхідну документацію. Не забувайте про головне: залишилася остання і дуже важлива деталь будь-якого бізнесу — якісна реклама.

Розрахунок прибутку салону краси

Розробивши певну концепцію і маркетингову стратегію, засновану на аналізі ринку, ви неминуче задастеся нагальним питанням про прибуток, який ви зможете отримати з підприємства.

Дохід салону будь-якого типу складається з суми місячного доходу кожного з кабінетів (відділів). Наприклад, ми маємо перукарський зал на три крісла. Нам потрібно оцінити приблизну денну навантаження відвідувачів, і відповідно обчислити денний дохід відділу. А далі просто помножити отриману суму на кількість робочих днів у місяці, і ми отримуємо чисту виручку з певної послуги. Після цього нам треба з’ясувати, скільки припадає витрат на місяць на витратний матеріал (наприклад – салонну косметику, догляд за косметологічним обладнанням і т. д.), і відняти цю суму з чистої виручки.

Після цього нам потрібно відняти з отриманої загальної суми всі інші витрати, які включають в себе оплату праці фахівців, комунальні витрати, а також рекламу – і ось, перед нами сума, яку можна назвати чистим прибутком від підприємства.

Треба відзначити, що матеріальне питання є ключовим у вітчизняному бізнесі, особливо для початківців бізнесменів. Тому потрібно дуже уважно підійти до вибору орендованого приміщення і умов оренди – важливо не тільки вибрати правильне з точки зору маркетингу положення салону, але і розрахувати, чи окупитися воно в довгостроковій перспективі. Не менш уважно варто підійти і до вибору керівника та адміністратора: адже саме їх ініціативність та організованість допоможе зробити ваш бізнес успішним.

Залишити відповідь

Ім’я *
Email *